2016. február 3., szerda

Januári leltár

Sajnos januárban nem volt alkalmam írni. A laptopom egész egyszerűen megadta magát, a telefonommal meg nem tudom szerkeszteni a szöveget. Az is igaz, hogy fáradt is voltam, és annyi lemaradásom van, tíz könyvről kellene csacsognom kicsit, de ahhoz egy kisebb csoda kellene. 
Sajnos olvasni sincs túl sok energiám, a hajnalban kelés többet vesz ki belőlem, mint gondoltam, én pedig eddig éjjel szerettem olvasni. Befejeztem két tavaly elkezdett könyvet, a Csontszüretet és Az őrzőt, és elolvastam az Egy asszony életét, A fény erejét és a Válogatott kisregényeket Örkénytől. Nem valami sok, de a kevés is több, mint a semmi. 
Bár azt hittem, az első fizetésem nagy részét a könyvesboltban hagyom majd, sajnos felülkerekedett a bosszantóan gyakorlatias énem, ami kényszerített, hogy inkább számlákat fizessek belőle. Vettem azért két sütis könyvet, egy gyilkolósat és egy romantikásat. Névnapomra kaptam Gábortól két KMK-s könyvet, Anyutól pedig a két Emmanuelle-t. Le is fotóztam, milyen szépek. A Callie és Kaydenről ITT írtam már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése