2021. szeptember 3., péntek

Helyzetjelentés vásárlásról, olvasásról és egyebekről

 

Nagy lendülettel nekiálltam leporolni a blogomat, hogy aztán három bejegyzés után ismét háttérbe szoruljon szegény. Tilda már csak kétszer alszik egy nap, rosszabb napokon csak egyszer, és ha ébren van, a laptop közelébe se tudok menni. Amikor meg alszik, akkor olvasok. Meglepő, de olvasni viszont rengeteget tudtam. 

A moly szerint 155 könyvnél tartok, amiből három még nincs befejezve. Ez így nagyon imponáló és egyéni rekord, de csaltam, mert bejelöltem a gyereknek felolvasott mesekönyveket is, de ha ezeket leszámítom is maradt 98 könyv. Ezek között elég sok újraolvasás van, amikkel gyorsabban haladok, mint az új könyvekkel. Az utóbbi hónapokban Tilda sajnos nem tud egyedül elaludni este, sokszor felébred ellenőrizni, ott vagyok-e. Akkor ezt az egy-másfél-két órát töltsem hasznosan. Most örülök csak igazán, hogy a könyvolvasómnak van háttérvilágítása. 

Nem biztos, hogy mind rajta van, a telefonomból ennyi képet tudtam előbányászni


A könyvvásárlás terén visszafogott voltam, 60 könyvvel gyarapodtam, és körülbelül ennyit vettem Tildának is. Ezekből van ajándék, molyos vásárlás és különböző raktárkisöprés és hőségakciós és Coop-os forgóállványos vásárlás. A nagyon olcsó ár miatt vettem több könyvet, amikre nem feltétlen voltam kíváncsi, de 2-3-400 forintért nem tudtam otthagyni. Néhány gyerekkori könyvemet is elhoztam anyutól.

Közben újra felfedeztem a kreatív oldalamat is, és elkezdtem újra mindenféléket készíteni. Sajnos a legtöbbnek fa alapja van, így szegény Gábort se hagyom nyugton. Szeretnék annyi dolgot készíteni, hogy újra meskázhassak, már el is felejtettem, mennyire élveztem. Persze soha nem jött össze belőle annyi pénz se, hogy az anyagköltséget fedezze, de nagyon szuper érzés volt, hogy vannak emberek, akik pénzt adnak azért, amit én csináltam. A facebook oldalam mérsékelten ébredezik.

A könyvespolcom most már hivatalosan és totálisan megtelt. Igaz, egy polcot kiürítettem Gábornak, mert máshol nem fér el az autómodellje, de már fektetve stócolva (nálunk stóc, nagyon fura látnom, hogy máshol stósz) vannak a könyveim, és már a macsakakaparóra is halmozom őket. A folyosón elférne egy nagy polcrendszer, de nem lenne olcsó és most a tetőtér beépítés élvez elsőbbséget, hogy Tildának legyen saját szobája. Lassacskán annak is a végére érünk, ha megvan az ablakokra és radiátorokra a pénz, onnan már pikk-pakk kész van. Szülinapomra azért kértem néhány falra szerelhető polcot a hálószobába, azzal kihúznám egy darabig.

Ebbe a Bermuda-háromszögbe szokott Tilda bemászni, hogy lepakolja a könyveket


Tilda egyéves születésnapjáig alig három hét van vissza. Egészen hihetetlen, hogy elrepült az idő. Két éve még hinni se mertem benne, hogy eljön ez a nap, és most kapaszkodva lépeget, ölel, nevet, harap, sikít és rosszalkodik. A macskák angyali türelemmel viselik, de a kutya kicsit fél tőle. Néha, sírós, nyűgös napokon nehéz picit, és aki szerint a gyerekkel vattacukor az élet, az hülye, de nagyon jól érezzük magunkat.

Hinta-palinta, hintázik a Matilda

Ez még az én hintalovam volt, felújítottuk Tildának



Állatkertben


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése