2015. július 5., vasárnap

Júniusi leltár

Mostanában nem készítettem havi zárást, aminek egyszerű oka volt: nem volt lehetőségem annyi könyvet venni, amiről három mondatnál többet lehetett volna írni, az olvasásaimat pedig bárki láthatta, aki figyel molyon vagy betéved néha ide. Most viszont egy kis mázlinak és néhány jól sikerült rukkolás üzletnek hála szemérmetlenül sok könyvet sikerült begyűjteni. Persze ezek nem azok a rémes-fényes új megjelenésű divatkönyvek, amiket mostanában sikk olvasni. Igaz, az én polcomra nem is anyukám vásárolja a könyveket. 
A vásárlásokkal próbáltam csínján bánni, és szerencsém is volt. A Ments meg! című könyvet a sarki háztartási boltban találtam egy ötszázasért, az Első sírhantot pedig egy molyci ismerősöm hozta el nekem a Könyvhétről, ahol akciósan egy ezres volt a könyv. A képről lemaradt, de a Szemem Fénye boltból elhoztam egy kétszázasért egy klasszikus mesekönyvet, A rózsa és a gyűrűt. Az Úrnő és a Szent teljes áras könyv volt (3500/db), de a Pettigrew őrnagy utolsó csatája 30%-os akcióban volt 2000 valahányszáz forint. Nagyon szeretek könyvet venni, de van valami különösen izgalmas, ha akciósan, olcsón szerzünk meg egy könyvet. Valahogy így érezhetnek a cipőleértékelésnél a trendmániások. Nem csak arról van szó, hogy X forintért nem csak egy, hanem két könyvet veszünk, hanem a vadászat izgalma, ahogy kincsre lelünk. Egész szuper.
Ugyanez igaz a rukkolára is: a zsákmányszerzés izgalma. Volt egy kis bosszankodásom, mert egy könyvért elég sok pontot ajánlottam, aztán a prerukk vége felé valaki nagyon felsrófolta az árat, és hiába ajánlottam többet, mégse rukkolták. Mérgemben minden happoltam egy kupac ötpontos könyvet: az összes képen lévő történelmi romantikus onnan van. A csini gerincű könyvekről kiderült, hogy Tiffany füzetek, de azért azok se rosszak, ha az ember limonádéra vágyik. Sikerült megszereznem két Hamilton könyvet is (igaz értük sok pontot adtam), az Anita Blake sorozatból a Micah, és a Merry Gentry-ből Az éjfél simogatása került a polcomra.
A Beavatottat és a Figyelj rám-ot egy molycitól kaptam. Ha jól számoltam, ez 26 könyv. 


Júniusban elég sokat olvastam, de annál kevesebbet írtam. Rendetlenkedik a netem, így az olvasottak töredékéről tudtam csak csacsogni. Kivégeztem a Mackenzie sorozat megjelent köteteit, és végigolvastam a Merry Gentry sorozatot. Előbbiről írtam, utóbbiról majd fogok. Kicsit össze kell szednem a gondolataimat, mert elég hullámzó volt a sorozat minősége.
Elolvastam Elsabeth Hoyt Hercegek trilógiáját a könyves kihívásához, befejeztem a Messze, messze háborús regényt, de volt még sok, ami nem került sorra: A kalandor, Vak végzet, A fájdalom szépsége, A megadás szépsége, Pokolkeltő, Figyelj rám, Szent, és elolvastam egy történelmi romantikust, és egy Tiffany kötetet (=nyál könyvek) az újak közül. Túlhaladtam az ötven elolvasott könyvet, úgyhogy pont jól teljesítek, ha az évi százat szeretném megközelíteni. Ha megírom a szösszenetkéimet a júniusi olvasmányaimról, a 2015 nagy könyves kihívás több, mint fele is meglesz. 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése