2016. június 4., szombat

A nagy visszatérés

Már majdnem két hónapja hallgatok, mint nyuszibogyó a fűben. Ennek rémesen hétköznapi oka van: a laptopom beadta a kulcsot, és csak a második szerelő tudott életet lehelni a kicsikémbe. Próbáltam mobilról írni, de esélytelen volt. Egyrészt, macerás a kicsi kijelző, másrészt nem jöttem rá, hogy  tudnék képet feltölteni. Hiába, a technika az ősellenségem.
Azért nem unatkoztam az utóbbi időben sem. Ha nem is olyan sokat, mint szerettem volna, de tudtam haladni a végtelen olvasmánylistámmal. Ezeket olvastam a Nagy Hallgatás ideje alatt, többségükről azt hiszem ide is fogok írni.
  • Katie McGarry: Szívkarambol (Feszülő húr 3.)
  • Karen Essex: Szerelmes Drakula
  • Jojo Moyes: Akit elhagytál
  • Beth Ciotta: A szerelem bolondja
  • Nicole jordan: A csábítás művésze
  • Larissa Ione: A csábítás
  • Sherrilyn Kenyon: Bűnös éj
  • Maya Banks: Második esély
  • Karen Marie Moning: A felföld ködén túl
  • Jean M. Auel: A Barlangi Medve népe
  • Kresley Cole: Méreghercegnő
  • Jessica Beck: Cukormázas gyilkosság
  • Georgia Cates: A fájdalom szépsége, A megadás szépsége (Ezek újraolvasások, de annak idején a blogra nem írtam róluk)
Ami az idei olvasási projektjeimet illeti, a siker felemás. A 2016-os könyvmaraton csúfos bukás volt. Rájöttem, hogy azt meg lehet nekem mondani, miről olvassak, de képtelen vagyok időkorlátok közé szorítani magam. Egyszerűen mire eszembe jutott, hogy hoppá, ez a hét az a hét, már csütörtök volt, aztán mire kitaláltam, mit olvassak... Ciki, de ez van.
Viszont, legnagyobb meglepetésemre megnyertem a Zalakomári Művelődési Ház olvasást népszerűsítő versenyét. Az volt a lényeg, hogy fél éven keresztül minden elolvasott könyv adatait és  a rövid értékelést be kellett küldeni. A nem helyi felnőtt korcsoportban első helyezést értem el, én olvastam a legtöbb könyvet, és oldalszámot is. Hipp-hipp-hurrá nekem! Nagyon örülök neki. Kaptam két jutalomkönyvet és egy helyes könyvjelzőt.

A nyereményeim, és az eredményemet hirdető könyvjelző
Talán már mondtam, hogy komoly önmegtartóztatást kell gyakorolnom a könyvvásárlás terén. Február óta alig-alig vettem könyvet, mert készülök ellátogatni a Könyvhétre, ahonnan bőröndnyi könyvvel kívánok hazatérni. Ehhez bizony fránya pénz is kell, úgyhogy nem volt mit tenni, gyűjtögetnem kellett. Még szerencse, hogy rukkolán azért szereztem pár kötetet, és a Coopos, ilyen-olyan akciós könyv nem könyv, csak vásárlási bónusz. :) Végre kézhez kaptam a CorLeonis Kiadó cserekönyveit is. Aki molyon követte az eseményeket, tudja, hogy ez sem volt piskóta.



Hát jó, így egyben látva talán mégsem a visszafogottság jutna elsőre az ember eszébe. De ebből két könyv ajándék, kettő pedig cserekönyv. Tízet szereztem a rukkolán, kettőt fillérekért adományboltból, kettőt a Coop-ból. A Bourbon királyai, A szoba és a Christina Dodd könyvek az Alexandra 30 %-os akciójából vannak, amit vétek lett volna kihagyni. Naugye. Csak a Bűnös éj ezek közül a teljes áru könyv, aminek a megjelenésére viszont kábé három évet vártam, úgyhogy az nem is számít. Mentegetőzésből jó vagyok. :)
A Knyvhétről szerintem majd fogok lelkendezni kicsit. Még sosem voltam, és nagyon izgulok. Reményeim szerint sikerül elcsípnem a Vivien Holloway és Gaura Ágnes dedikálásokat. Mindkét írónőnek ott szeretnék feltankolni a könyveiből. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése