2014. február 1., szombat

Januári leltár

Aki olvasta a decemberi évösszegző bejegyzést, tudja, hogy az egyik fogadalmam az volt, hogy ne vegyek (sokkal) több könyvet, mint amennyit be merek vallani az időközben férjjé előléptetett páromnak. Ez a dolog nagyjából 10 nap után dugába dőlt, és hiába vettem nagyon akciósan a könyveket, mégis csak egy részét mertem nyíltan a többi közé suvasztani. Azt hiszem, kicsit vérszemet is kaptam az olcsó könyvektől, mert megvettem sok olyat, ami nem is kellett volna igazán.

Coop-os olcsóságok összesen 2586 forintért:
-Elisabeth Hoyt: A kígyóherceg; A leopárdherceg
-Finy Petra: Azurro (a borító fogott meg, na!)
-Belvia Plain: Szép emlékek (ez nem biztos, hogy tetszeni fog...)
-Ulrike Schweikert: Nosferas

Szemem Fénye bolt, pont lecserélték az összes könyvet, én meg áttúrtam azon frissiben. Kábé 3500 forintot költhettem ott, több részletben:
-Kathleen E. Woodiwiss: Hamu a szélben (ezt régóta szerettem volna magamnak is, hogy ne Anyu könyvét kelljen elcsórnom, megörültem neki, mint majom a farkának)
-Charlotte Bronte: Shirley (gyönyörű állapotban, kemény fedeles, védőborítós... remélem tetszeni fog, mert a Jane Eyre-t imádtam, a Villete-t utáltam)
-R. L. Stine Libabőr 1-3, 5-8. (kamaszkoromban szerettem, és a leendő gyerekeimnek is jó horrorra nevelő eszköz lesz, mert ugye az alma meg a fája :) kicsit hullámos némelyik, de majd kisimulnak)
-Elisabeth Kim: Tízezer könnycsepp (nem épp ilyeneket olvasok mostanság, de hogy hagyhattam volna ott?)
-Kurt Vonnegut: Börleszk

Postai beszerzések 1300 forintért:
-Roderick Anscombe: Gróf Drakula László titkos élete
-Eric Kraft: Herb és Lorna (az unoka rájön, hogy a nagyszülei kreatív szexmániások, kíváncsi leszek)

Ulpiustól rendeltem, rém akciósan, összeállva 1200 forintért
-Jaci Burton: A tökéletes játék

Kaptam, találtam, kincsre leltem:
-Farkas Henrik: Legendák állatvilága
-Andrew C. Cooper: A szelek háza
-Erich Segal: Love story

Januárban tehát picivel több, mint 8000 forintért sikerült vennem, szereznem 22 könyvet. Egy rendelésem függőben van, ami átcsúszott februárra, és ma már azon töröm a fejem, hogy az Ulpius 1-et fizet 10-et vihet akciójából melyikeket kell megrendelnem. Javíthatatlan vagyok, véglegesen beteltek a polcaim is. A férjem megígérte, hogy a távhő elszámolás után a zsozsóból összerak nekem egy méretesebb polcot, hogy elférjen a gyarapodás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése