2016. március 14., hétfő

Februári leltár

Nagyon rákészültem a februári összegzésemre, erre tessék, március idusára tudtam csak megírni. Nem panaszkodásból, de az utóbbi hetekben az idő kifolyik a kezemből. Hajnali kelés, munka, haza, vacsifőzés, és nyolckor már ragad is le a szemem. Nyolckor, mint egy óvodásnak! Elég ciki, kár tagadnom.

Februárban szép kis könyvkupacot sikerült beszereznem. Tesómtól megkaptam utólag névnapomra a Sötét hazugságokat, alexandrás 1+1 akcióban megvettem az Elemésztvét és az Érzéki alakulatot. Utóbbit olvastam már, az előbbi azért kellett, mert az Easy borítóján is fellelhető pasi szerepelt rajta, és nem igazán volt más +1 könyv az akcióban, amit hazavittem volna. A vámpír vonzásábant egy olcsós boltban találtam bagóért. Elcsábított a Könyvmolyképző valentin napi akciója, és megrendeltem a Taktust (nyami, de jó volt), a Törékenyt és a Csábítás kilenc szabályát, és ki tudja, miért, külön a boltban megvettem a Méreghercegnőt. Na jó, tudom, miért: a férjem munkahelyére kértem a szállítást és nem akartam túl nagy dobozzal sokkolni. Nem mintha nem látná a havi "adagomat", de részleteiben mégse olyan ijesztő a mennyiség. A Coop-ból pedig hazavándorolt velem Larissa Ione Daemonica sorozatának két itthon megjelent kötete.
Ugye, milyen gyönyörűek? 
Bár blogolni szörnyen lusta voltam, olvasni azért volt egy kis időm. És valljuk be, ha annyira lusta vagyok, hogy csak egy tevékenységet választhatok, inkább olvasok, hogy legyen miről írnom, minthogy számomra releváns tartalom nélkül klimpírozzak a billentyűzeten. Ezért is nem pakolom tele tag bejegyzésekkel a blogot. Meg azért sem, mert öregnek érzem magam ennyi csacskasághoz. Szóval februárban ezeket olvastam:
  • Katie MacGarry: Aki mer az nyer
  • Alessandra Torres: Sötét hazugságok
  • Tammara Webber: Törékeny
  • Kylie Scott: Taktus
  • Emily Snow: Elemésztve
  • Robert Bloch: Pszicho
  • Boldizsár Ildikó: Királylány születik (mesekönyv)
  • J. K. Rowling: Harry Potter és a Főnix rendje (csak úgy, kiragadva a sorozatból)
  • Leigh Bardugo: Árnyék és csont (ez pár nappal belelógott márciusba)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése