2014. június 28., szombat

Júniusi leltár

A június egész jól sikerült. A beszerzéseket borzasztóan visszafogtam, és nem is olvastam annyit, mint szerettem volna, de azért jó volt, és még a bukim is visszajött a szervizből.. Ráadásul, a hónap megkoronázásaként a lükém (=férj), aki hónapok óta keresett jobb munkahelyet, két ajánlatot is kapott. Juhé!

A Pécsi Országos Színházi Találkozó alkalmából a Belvárosi Könyvtár Retro Könyvvásárt tartott, ahol minden könyv 100 forintért volt vihető. Sajnos vagy megvoltak már nekem, vagy olyan könyvek voltak, amik nem érdekeltek (anyám középsulis szovjet kötelezői például), de azért találtam néhány jót.
-Baka István: A kisfiú és a vámpírok
-Stendhal: Vörös és fehér
- Abe Kobó: A homok asszonya 
- Paul Féval: A púpos. Ez már megvolt, de szebbet találtam, a másikat odaadtam Anyumnak.
-Jókai Mór: A cigánybáró, ez szintén Anyué lett, ebből készítették a Szaffi című mesét.

Aztán a Szemem Fénye boltba érkeztek szép új könyvek, és a hó végi féláras napon haza is vittem Lucy Maud Montgomery Váratlan utazás sorozatának 5 kötetét. A dolog szépséghibája, hogy a könyvet igazából a sorozatból csinálták, Montgomerytől csak az alapot kölcsönözték. Sebaj, attól még szeretem, a könyvek ráadásul szerintem olvasatlanok.


Elolvastam a Gyönyörű esküvőt, Az Elitet, a Milyen is a boldogság?-ot, az X történetét, befejeztem az Állattemetőt és a Vérgrófot. Folytatom a Dr. Jekyll és Mr. Hyde különös esetét, elkezdtem a Segítség, Youtube sztár lettem!-et, az O történetét és a Nyár, amikor megszépültem-et.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése