2014. június 2., hétfő

Májusi leltár

Május nem volt valami aktív molyolós hónap. Nem vettem sokat, és úgy érzem, nem is olvastam valami sokat. Ez csak részben okolható a munkahelyi hajtással, valahogy nagyon fáradtan érzem magam.

A beszerzéseim egy Ulpius csomagra és két antikváriumi vásárlásra korlátozódtak, így legalább pénztárca barát volt a hónap, hiszen alig 4000 forintot kölltöttem.

Ulpiustól darabját egy ezresért:

Szemem Fénye boltból két pöttyös könyv összesen 400 forintért:
Joó Katalin: Boldogtalan nyár
Szabó Magda: Születésnap

Májusi olvasmányaim: ahogy nézem a listát, ez mégsem olyan kevés. Ezek szerint csak ez a hónap volt annyira nagyon hosszú.
Emellett még nyúzom a Dr. Jekyll és Mr. Hyde különös esetét, csak nehezen kapom el a hangulatot, és majdnem befejeztem a Vérgrófot. Eddig nem fogott meg igazán. Több, mint egy hónapja parlagon hever King állattemetője, de csak azért, mert szervízben van a könyvolvasóm, és azon olvastam szegényt. Pedig Church most fog meghalni és feltámadni. A régi bekampecolt blogról áttöltöttem ide az értékelhetőbb bejegyzéseket, de nem volt sok belőlük. Legalább látszik valami fejlődés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése