2014. december 5., péntek

Novemberi leltár

Picikét lemaradtam a dolgaimmal. Az olvasással is, bele-bele kapok  a könyvekbe, türelmetlen vagyok, napokat kotlok egy-egy értékelés felett. Meglepő módon viszont hallatlanul visszafogott voltam  a könyvvásárlás terén. Ebben persze szerepet játszik, hogy könyv helyett könyvespolcra költöttünk, meg az is, hogy nagyon rákaptam a rukkolára.
Egy facebook-os könyves adok-veszek csoportban figyeltem fel a Libabőr sorozat néhány kötetére (A múmia átka, A színpad fantomja, Vigyázz, mit kívánsz!), amikre kamasz korom óta fájt a fogam.Mivel a horror a szívem csücske, filmen legalábbis, mindenképp szerettem volna beszerezni ezt a sorozatot. Főleg azért, mert valami perverz örömmel tölt el a polcon gyarapodó gyerekeknek szánt rémmesék látványa. Úgyhogy ezek igazából nem is az én könyveim, nálam csak kölcsönben vannak, amíg nem lesz egy kis molyom. Ugyancsak fb csoportos szerzemény a Csábíts el, ami állítólag sokkal jobb, mint amire a borítóból számítanánk. A négy könyv 1600 forint volt.
Molyon láttam a Nyugalom tengerét meghirdetve, helyi molytól ráadásul, nem tudtam nemet mondani, az átvétel után útba esett a posta, ahonnan az Álmaimban kísértesz című könyvvel távoztam. Tesóm szerint hasat fogósan nevetős, remélem tényleg. Cruise másik könyvén a Fogadj rám-on jókat kacarásztam. A két könyv 2490 volt összesen, még mindig jók vagyunk! Ezen kívül csak egy Pszicho könyvet vettem, de az is coop-os olcsóság, 600 forint.
A többi gyönyörűségem mind rukkolás: Pajkos mesék 4. (beleolvastam, nem jött meg a kedvem hozzá, elég lapos volt az a három történet, amit elolvastam. Lehet tovább passzolom), A láng és liliom, amit még kamaszkoromban szerettem. Szintén novemberi rukkolás Az angyal és a Hamish Macbeth és a nagy lazacfogás, de csak ma tudom átvenni őket a postán.

Sajnos az olvasással sem jutottam túl sokáig. Novemberben fejeztem be az Outlander első részét,ami nagyon tetszett, megnéztem a sorozat eddigi részeit és tegnap elkezdtem a folytatást. Nem győtöm meghálálni Timinek, hogy "rám erőltette" a könyvet, mert magamtól nem biztos (biztos, hogy nem) olvasom el. Elolvastam Odília utazókönyvét (köszi!) a Tudsz titkot tartani?-t, ami nagyon vicces volt, az utcán röhögtem rajta amíg vártam a buszt. Miután akciósan megvettem még októberben a Milliárdosfeleségek mind a négy részét, elolvastam a visszalévőket, írtam róluk itt és itt. Összegyűjtöttem a bátorságot és elolvastam Homér történetét, amin azt hiszem többet sírtam, mint nevettem. A második Gaiman könyvem, A temető könyve olyan semmilyen nem volt. Elolvastam még egy rukkolán szerzett erotikus szösszenetet, de arról írni sem érdemes. Kicsit nagy fába vágtam a fejszémet. Elkezdtem olvasni két angol nyelvű könyvet is, de belekezdtem a Cujo-ba is. Azt este be is fejezem, ha el tudok szabadulni az Outlander második részétől. Tudom, komoly dilemma.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése