2014. március 25., kedd

Christina Lauren: Gyönyörű idegen

Chloe és Benett után kettejük barátnője, barátja került a középpontba. több értelemben is. Sara túl van egy hosszú kapcsolaton, nagyon csúnya szakításon és egy költözésen. Elhatározta, hogy új életet kezd, kiengedi az igazi Sarat a palackból, végre önmagát fogja adni és nem tagadja meg magától az élvezeteket sem. Maga is meglepődik, amikor rájön, mennyire excentrikus az ízlése. Max egy bárban látja meg az aprócska lányt, és persze rögtön be akar jutni a bugyijába, ami kábé egy óra alatt sikerült is, ott, a klub közepén. Ez az első találkozás rá is nyomja a bélyegét a kapcsolatukra, ami csak szex és más semmi alapokkal indult. Pontosítok: csak szex, semmi ágy, heti egy kufirc. Nekem ez a része egyáltalán nem tetszett, hiába szórakoztam jól olvasás közben. Sehogy nem hozta az első kötet hangulatát, nyerítve röhögős pillanatait. A nyilvánosság előtti szex nekem nagyon nem bejövős, úgy éreztem, túlmentek a kísérletezgetés határain. Fura, hogy a kukkolás kiveri nálam a biztosítékot, de a lekötözés és a fenekelés egyáltalán nem, sőt. Csúnya, rossz Ági!
A könyv végén kötelező konfliktust sem éreztem olyan súlyosnak, szimpla félreértés, kicsi duzzogás, aztán  a nagy egymásra borulás. Számomra a könyv fénypontjait Max és a barátja Will szócsatái, ugratásai jelentették. Elolvasom a folytatásokat is majd, mert az első rész bugyiszaggatóan jó volt és remélem visszatér annak a hangulata.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése