2014. március 2., vasárnap

Februári leltár

A februári beszerzés kicsit soványabb lett, mint a januári, és mint ahogy szerettem volna, de azért nem panaszkodhatok. :) Ráadásul az összes beszerzést be is vallottam, úgyhogy egészen elégedett vagyok magammal.

Kihasználtam a Libri akcióját, és darabját egy ezresért jöttek haza velem:
- Isaac Marion: Eleven testek
- Benedek Szabolcs: Vérgróf
- Benedek Szabolcs: Vérgrófnő (hogy ne tűnjek telhetetlennek, és a Gábor (=férj) se akadjon ki, ezeket egyesével vettem meg, így maradt ki a harmadik rész)

A Coopban mostanában nem volt semmi igazán jó, de aki keres, talál alapon jó sokszor benéztem. Találtam:
- Gwen Cooper: Homér A vak kismacska történetét rég el szerettem volna olvasni.

A Szemem fénye boltba nem jöttek új könyvek, mióta januárban kifosztottam, csak egy doboz Galaktika magazin és néhány romantikus, krimi füzetecske. 50 Ff/db áron találtam a Galaktika vámpíros különszámát, ami az első könyvszerelmem volt, még azelőtt, hogy megtanultam olvasni, aztán az első könyv, amit elolvastam. Találtam még két horror füzetecskét is (Lady Laduga hullaháza, Túlvilági gyilkosok)
Megrendeltem még az Édes megadást a Könyvudvartól 790-ért (annyit megér), és a törzsvásárlói matricáknak hála ingyen megkapom Az örökké határát, mindkettőt hét elején hozza majd a posta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése