2015. január 5., hétfő

Decemberi leltár és évösszegző szösszenet 2014-ről

Ismét eltelt egy év, és ha megfogadtam volna valamit, azt, hogy idén rendesebb leszek. De nem fogadtam, ezért késett újév napjához képest ez a bejegyzés is. Mondhatnám, hogy mélyen töprengtem az elmúlt egy éven, de csak lusta voltam.
Néhány dologban nem sikerült hoznom a tavalyi számokat, mert az évi száz könyv elolvasása nem jött össze, de a könyvgyarapodást messze túlszárnyaltam.

A számok szerelmeseinek, és mert jól esik látni:
  • 156 könyvet vettem, kaptam, happoltam, cseréltem
  • 93 könyvet olvastam el, egyet abbahagytam
  • 109 olvasatlan könyvem van, tavaly ez a szám csak 33 volt
  • Tavaly ilyenkor, az fél éves blog statisztikája szerint a legolvasottabb bejegyzésem se érte el a negyven megtekintést. Most ez a szám 999, ennyien voltatok kíváncsiak arról, mit írtam az Osztozni Hailey-n című könyvről.
A 2013-as évértékelőben tettem néhány elhamarkodott kijelentést: elolvasni a meglévő könyveim közül legalább két szépirodalmi alkotást, befejezni az elhanyagolt sorozataimat, elolvasni az olvasatlan vámpíros könyveimet, és nem venni több könyvet, mint ahányat be merek vallani a férjemnek. Azt hiszem kijelenthetjük, hogy ez hamvában holt próbálkozás volt

2014-ben végre eljutottam molytalálkozóra, ahol nagyon jól éreztem magam. Íme egy kép a karácsonyi molytaliról és ajándékozásról.

Arról már írtam, hogy lett egy hatalmas, szuper könyvespolcom, képek ITT és ITT.

A december egyébként szolidra sikeredett a beszerzések terén. Négy könyvet vásároltam: A Fogoly a sötétben-t (csak azért se angol címmel emlegetem, hülye divat, utálom), Bleeding Bride könyvét a Fekete Fivéreket és A királyt Ward-tól és az Ártatlan szépség című történelmi romantikust. Ez totál felindultságból történő vásárlás volt egy olcsó könyvállványról. Rukkolán sikerült jó kis könyveket szereznem: A vágy 12 árnyalata című erotikus kisregényeket tartalmazó kötetet, Reisztől Az angyalt és A herceget, a Molulin Rouge-t (Lautrec életregénye) a Hasznos holmikat, a Hamish Macbeth és a nagy lazacfogást és a Szépség és a Szörnyeteg legutóbbi filmes feldolgozásának filmregényét. Szereztem egy Kököjszi és Bobojsza és egy Angélique könyvet is, de azokat anyukámnak adtam. Karácsonyra három könyvet kaptam. Anyutól a Tigrisvadászatot, nagynénémtől az Egy könyvmoly regényes életét, a molyos ajándékozáson pedig Farbytól a Dobozvárost.

A decemberi zsákmány egy része.  A Fogoly a sötétbent már kölcsön is adtam, a két karácsonyi könyvet pedig itt még nem kaptam meg..

Ha az idei évre valamit meg kellene fogadnom, az az lesz, hogy annyit olvasok, és azt, amennyi és ami jólesik. 

A végén pedig megmutatom a könyvespolcot ábrázoló, saját tervezésű, kivitelezésű kispárnámat:
Még több kézműves munkám: www.facebook.com/kicsiboszioldala


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése