2014. január 1., szerda

2013 könyvekben

Az idei év mindenféle újdonságokat hozott számomra. Összeköltöztem a barátommal, férjhez mentem, kaptam egy macskát, és idén először, teljesítettem az évi 100 olvasást is. 
Nagy-nagy köszönet a Romantikus-erotikus zóna csajainak, hihetetlenül feldobták az irodában töltött üresjáratokat. Köszi az utazókönyvekért és a sok jó ajánlásért. 

A 2013-as év könyvei számokban:
- 103 könyvet olvastam, ha éjfélig be tudom fejezni az aktuálisat, egy kifogott rajtam, az Esztelennel majd valamikor újra próbálkozom.
- 38 új könyvhöz jutottam hozzá: nagy része saját vásárlás
- 25 ebből antikvár példány
- 33 olvasatlan könyvem van
- Az év a romantikus-erotikus könyveké volt, a blogon 38 könyv kapott romantikus, 31 erotikus címkét
-25 könyvvel az Ulpius nyert, tőle olvastam a legtöbb könyvet
-20 ifjúsági könyvvel bizonyítottam, hogy még nem nőtt be a fejem lágya
- A legolvasottabb bejegyzés A gyönyör sötét hercege volt 38 megtekintéssel, második 29-cel az Egymásba fonódva, míg a dobogó alsó fokán 25-tel az Osztozni Hailey-n című remekmű landolt a júliusi blogindítás óta.
- 75 bejegyzés született, a legaktívabb hónap a július volt, szinte minden nap kiolvastam egy könyvet, így 23 bejegyzés született.

2014 nagy tervei
- Az összeharácsolt szépirodalomból elolvasni legalább két könyvet
- Utolérni magam az elhanyagolt sorozatokkal, pl. True Blood és Merry Gentry
- Az olvasatlan könyveimből legalább a vámpírosokkal végezni
- Ne vegyek sokkal több könyvet, mint amennyit be merek vallani a férjnek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése