2014. április 1., kedd

Márciusi leltár

Márciusban azt hiszem nagyon is visszafogott voltam, teljes áron nem vettem egy könyvet sem, sőt, csupa olcsó gyönyörűséget sikerült megszereznem.

Coop-os állványról 990 darabja, zsugorfóliázva, amit letépni majdnem olyan jó érzés, mint kipukkasztani a bubifóliát. De csak majdnem.

Könyvudvartól rendelt a tesóm, bekéredzkedtem egy könyvvel, 790 volt Maya Banks: Édes megadás c. könyve, ennyit pont megért.

Voltam vásárban is, összesen 2600 forintot költöttem és ők jöttek velem haza:
-Alan Alexander Milne: Micimackó (Mert hiába piszkált az anyós, a Micimackóhoz nem lehet elég öreg senki, ha meg mégis, szégyellje magát!)
-Dymphna Cusack: Ketten a halál ellen Olvastam kamaszkoromban, jó könyv, csak elég szomorú.
-Maurice Druon: Az elátkozott királyok I-III. Szintén olvastam, Anyumnak kötetenként volt meg, én gyűjteményes kiadást találtam, a hat rést két kötetben. Jó úgy is.
-Truman Capote: Álom luxuskivitelben Nem olvastam még, és a filmet se láttam, de egy százasért nem hagyhattam ott.

Darabja 100 forint volt a Szemem fénye boltban ezeknek a régi pöttyösöknek:

Összejöttek az Ulpius pontjaim, így Redmeski-től Az örökké határa ingyen volt, és a háztartási boltban találtam 390-ért Didier van Cauwelaert: Jimmy evangéliumacímű könyvet, amire tesóm hívta fel a figyelmemet. Majd meglátjuk, milyen a klónozott Jézus.
Ha jól szá,oltam, 14 könyvre tettem szert cirka 6300 forintért, ami elég jó üzlet volt. :)

Márciusban az olvasásra is sikerült szépen időt szakítanom, csak az értékelések írásával maradtam le a munka és egy tanfolyam miatt. A havi halállistám az olvasmányokról:  Fogadj rám, Az örökké határa, Gyönyörű idegen, Az ajánlat, Ha az enyém lennél, Uralkodjon feletted a vágy, Trükkös házasság, Láncreakció, A Meztelen Juliet, A második kezdet, Az első és az utolsó, A tökéletes Társ, Shada. Elkezdtem olvasni az Örök rabságot és az Állattemetőt, ami eddig nagyon tetszik. Amúgy a Kedvencek temetője volt az egyik első igazi horror, amit láttam, kábé 10-11 éves koromban.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése