2014. május 4., vasárnap

Áprilisi leltár

HŐS VAGYOK! Az eddigi nagyszámú beszerzéseimet sikerült visszafognom. 

-Ulpius-os közös rendelés tesómmal, és csak! az Örökké a csajom lett az enyém 1400-ért talán.
-Coop-os olcsóság 390-ért a Mr. Sebastian és a fekete mágus.
-100 forintos Szemem Fénye szerzemény az Ördögűző. Noha a film nem a kedvencem, ennyiért megéri elolvasni.

Az olvasás terén sokkal eredményesebb voltam. Áprilisban sikerült elolvasnom a következő jó és kevésbé jó könyyveket:
Rocksztárt kaptam karácsonyra, A sír innenső oldalán, Elakadó lélegzet, Buja szándékok, Angyali gonosz, A szolgálólány meséje, A szerető, Dobbanó szívek, Számolj tízig, Mielőtt megismertelek, A csábítás kilenc szabálya, Ököl/jog.
A Szívritmuszavart feladtam, nagyon nem tetszett. Szerintem a könyvben nem érzésekről, csak belemagyarázásokról volt szó, nagy kamu volt az egész. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése