2014. november 3., hétfő

Októberi leltár

Ez az október elég zizis volt. Szerencsére megkaptam a fizumat, így a nyári könyvkoplalásomnak legalább vége szakadt, ha az olvasásokkal nem is haladtam úgy, ahogy szerettem volna. 
Viszont, ahogy látjátok a jobb felső sarokban, a blogomnak készítettem egy facebook oldalt, hogy néha csacsoghassak kicsit. Nagyon sok blogger ír kifejezetten könyves témában, de nem a könyvekről. Szeretném fenntartani, hogy a blogomon csak az általam olvasott könyvek szubjektív véleményezése szerepeljen és a havi zárás. Semmi angol mániás tag bejegyzés, top akárhány álompasi meg ilyen olyan bejegyzés. Személy szerint engem ezek a dolgok zavarnak, de nem is célom trendinek lenni, így a mindenféle kicsapongásra, vicces könyves képek megosztására más felületet választottam.
Októberben tehát viszonylag keveset olvastam. Viszonylag, mert például a The Mistress-t angolul olvastam el, ami egy magamfajta Áginak nem kis feladat. Befejeztem a Kikszit, ami ugyan csak lepkefingnyi terjedelmű, de mégse haladtam vele, alighanem, mert kicsit unalmasnak találtam. A gyilkosság alkímiája még szeptemberből csúszott át, az nem volt rossz könyv, de tipikusan olyan, amihez hangulat kell. Elkezdtem néhány könyvet olvasni, például a The Saint-et, de most az angol nem csúszik úgy, és az Outlander-r, ami viszont 908 oldal, bár annak a közepén járok már.

A beszerzéseknek viszont nem voltam híján, ráadásul nem is költöttem sokat. Elkezdtem rukkolázni, így egy egész kis kupac könyvem lett ingyen.
- Vanessa Davies: Erotikus kalandok (támogatja a Tutti Frutti Szexpartner Magazin!)
- Fehér Klára: Bezzeg az én időmben
- Anais nin: Vénusz deltája
- John Cleland: Fanny Hill - Egy örömlány emlékiratai
- Shayla Black - Lexi Blake: A rabul ejtett szűz
- J.K. Rowling: Harry Potter és a Főnix rendje (Igen, ingyen megszereztem ezt is, juhé!)

Aztán szülinapomra kaptam Anyutól Derek Landy: Skrupulus Fondor című könyvét, nagynénémtől pedig Salinger Richardtól az Omyno II-t. Nem olvastam az első részt, de állítólag így is érthető.

Anyósom küldött könyvpénzt nekem, szintén a szülinapomra, a Coop-ban meg új könyvek voltak, így totál akciós áron, 600 FT/db áron megvettem három Kathleen E. Woodiwiss könyvet: a Shanna és A farkas és a galamb régi kedvencem volt, az Örökké címűt pedig még nem olvastam.

Kihasználtam a Libri 1+1 akcióját és megvettem a Milliárdosfeleségek mind a négy részét. Az első két részről írtam már ITT és ITT.
Nem tudtam visszafogni magam az Alexandra 2+1 Agave akciójának sem, igaz a boltban nem azok voltak akciósak, amiket a neten kinéztem, de azért jött velem haza a Fogat fogért, a Misztrál csókja és a Fagyos érintés. Ez azért is klassz, mert a tesómnak a Merry Gentry sorozat első három része megvolt, de nem igazán szerette és testvéri jófejségből nekem adta, így most nálam lakik az Árnyak csókja, Az alkony ölelése és A holdfény csábítása.

Ezzel pedig nincs még vége a sornak! Találtam egy adományboltot (egy másikat), ahol egy ezresért megvettem a Fairy Oak első részét szerintem olvasatlanul, illetve Edgar Allan Poe-tól az Elveszett lélegzetet és az Ismeretlen történeteket. Utóbbit lehet elpasszolom rukkolán, mert a benne lévő novellák annyira nem tetszenek, illetve benne vannak egy másik kötetemben.
Október 31-én végre valahára eljutottam a molytalálkozóra, ahol lehetett 100 forintért a könyvár raktárából vásárolni, így vettem egy gyönyörű háromkötetes Monte Cristo grófját, Charlotte Bronte-től a Jane Eyre-t, Anne Bronte-től pedig az Agnes Grey-t és a Wildfell asszonyát. Ha minden igaz, ez nem kevesebb, mint 20 új könyv, örvendjünk!

Szigorúan véve már a novemberhez tartozna, de el kell újságolnom, hogy megvettük az új könyvespolcomhoz az anyagot, és már el is kezdtük összeszerelni. Most hatalmas a kupi, minden szabad négyzetméteren a lakásban - és ebből alapból nincs sok - bútorlapok, polcok és szekrényoldalak vannak. Amikor készen leszünk, teszek fel fotót IDE és a Kicsiboszi Könyvei oldalra is, és lefotózom az októberi csinos kis kupacomat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése