2014. július 3., csütörtök

Első blogszülinap!

Ma egy éve döntöttem el, hogy nem fogok arra várni, hogy a közben megszűnt freeblog feltámadjon, hanem indítok egy új blogot. Azóta több, mint hatezrszer klikkeltek az oldalamra, összeismerkedtem jófej könyvmolyokkal, akik mindig feldobják a napom.



Az egy év alatt 137 blogbejegyzés született, amiből 129 szólt az elolvasott könyveimről. Ezalatt kicsit többet olvastam, ezek általában újrázósok voltak. Legtöbben az Osztozni Hailey-n (509), az Uralkodjon feletted a vágy (328), A tél halálos csókja (201), a Gyönyör sötét hercege (104) és a Real - Valós (89) könyvekről írt véleményemre kattintottak. Belegondolni is fura, hogy egy könyvről alkotott véleményemre ötszázan voltak kíváncsiak. Még mindig az Ulpius-tól olvasok a legtöbbet, a könyvek nagy része ráadásul sorozat, romantikus drámák, és még az ifjúsági, young és new adult könyveket sem nőttem ki.

Tavaly július óta 92 könyvet vettem, kaptam és találtam, és ezek nagy része még olvasásra vár. A könyvtáram kihízta a rendelkezésre álló könyvespolcot, de ez legyen egy könyvmoly legnagyobb baja.

Köszönöm annak a 6746 könyvszerető embernek, aki eddig a pillanatig megtisztelt azzal, hogy a blogomra kattintott! Ennek örömére következzék a kedvenc születésnapi nótám:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése