2014. július 31., csütörtök

Júliusi leltár

Mivel július 31-e este nyolc óra van éppen, azt hiszem, nyugodt szívvel mondhatom, hogy kész, vége ennyi, a hónapban több könyvet nem veszek. Azt hiszem ebben a hónapban szereztem a legtöbb könyvet, nem is tudom már mióta. Összesen húsz könyvvel lettem gazdagabb. Ráadásul, és ez szintén hihetetlen, minden könyvet bevallottam a férjemnek, aki valamiért nem is akadt ki a vásárlásmániámon. Ilyen is van.
Libriből van, akciósan összesen 2800 forintért:
- Dave Eggers: Ahol a vadak várnak

Alexandra nagy akció, ez lesz a vesztem, de komolyan. Itt 6445 ft-ot költöttem 7 könyvre:
-Anthony Burgess: Gépnarancs
-Arthur Japin: Casanova Menyasszonya
-Tomori Gábor: Nevezz Lucifernek

Szemem Fényés zsákmányaim összesen 450 forintért:
-De Sade márki: Justine, avagy az erény meghurcoltatása
-Ray Bradbury: Marsbéli krónikák
-Robert Arthur: A kísértetkastély (Alfred Hitchcock ötlete alapján)
-Mary és Peter Harrison: Élet a születés előtt

Aztán molyos vételként 500 forintért (a bolti 3500 helyett) megkaptam az Egy vámpír naplóját, és ma egy ezresért lecsaptam egy használt Harry Potter és a tűz serlegére.
Csere folytán hozzám került az Élvezd a vaníliát, és anyám pasijának a könyvei közül is guberálhattam. Tőle kaptam a Halál a Níluson és a Gyilkosság Mezopotámiában Agatha Cristie regényeket, Villon Nagy testamentumát és Kavabata Jaszuranitól a Hóországot.

Tehát, a 20 csodás, új és régi, örökbefogadott könyvért összesen 11.195 forintot fizettem, vagyis átlag 550 forint egy könyv. Könyvet venni jó dolog, de akciósan igazi élvezet. :)



Kicsit életlen, és a Visszafojtott lélegzet hiányzik róla, de ez a kupac költözött hozzám


Ezzel szemben a hónapban csak öt könyvet tudtam elolvasni, plusz kettő olvasás alatt van. Még mindig nem fejeztem be a Dr. Jekyll és Mr. Hyde különös esetét, nagyon nehezen megy. Elkezdtem olvasni A szív mechanikáját, ami viszont nagyon tetszik, szerintem holnap végzek is vele.
Picit alakítgattam a blogon is, felkerült egy oldal a Kedvcsináló idézetek, ahova olvasás közben irogatom ki a jó részeket, illetve felvittem a Picinyke könyvtáram "katalógusát". Mivel már végérvényesen kinőtte a könyvtáram a meglévő könyvespolcokat, és tök véletlen asztalos a férjem, hamarosan készít nekem új, egész falat betakaró könyvespolcot. Tervezem, hogy a polc alakulásáról teszek majd fel fotókat, ha valakit érdekelne. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése