2013. július 3., szerda

Fenébe a régivel!

Szeretem a megszokott dolgaimat. Ami jól bevált, hozzám nőtt. Ezért nincs szívem kidobni az első pár bakancsomat, akkor is, ha már vagy 7 éve nem volt a lábamon, ha kirepedt rajta a bőr és a  sarkát csáléra jártam. Csakhogy amiért hetek óta mérgelődöm, nem működik. Nekem meg elfogyott a türelmem.
Végre van időm sokat olvasni. Majdnem minden napra jut egy új könyv, és mivel vagyok olyan jófej, hogy amikor ezzel a sok könyvélménnyel zsibongásig tele a fejem, nem a környezetemre zúdítok mindent. Igen ám, de május óta nem lehet elmenteni a bejegyzéseimet a blogomon. Egy kedves rózsaszín üzenet közli, hogy bocsesz, másold vágólapra, majd onnan. 
Úgyhogy vettem egy nagy levegőt és ha nem is könnyeset, de azért búcsút vettem a régitől. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése